2012. január 8., vasárnap

Ajándéközön

Utólagosan is boldog újévet! Mindenki várja már a nagy világvégét? Jó lenne tudni, hogy eljön-e, mert akkor az idén nem kellene már készülni a karácsonyra. Na nem mintha az idei olyan szörnyen telt volna, de még is csak fáradalmas még így is, hogy én csak a segítség vagyok. Sok - sok ajándékot kaptam, viszont bármilyen snasszul is hangozzon a legjobban azt élveztem, hogy együtt van a család vagy épp a barátok.
Anyáék Jézuskája nagyon vámpírosra fogta, én meg csak pattogtam össze-vissza az örömtől. Hogy mit is kaptam? Anita Blake-es cuccokat, de már az ajándéktasin is leálltam, hogy "úúú milyen jól néz ki". A könyvnek a felénél járok és még mindig nem csalódtam, a felsőbe pedig ugyan bele kell fogyasszam magam, de legalább van már előttem valamiféle cél, a bögréből pedig épp most is iszogatom a kávémat és alig várom, hogy legyen valami munkám ahova vihetem magammal és mutogathatom a cuki pingvint, de még inkább a feliratot: "Ez egy rohadt meló, de meg kell csinálnom." Itt kitérnék arra a kis szösszenetre, hogy mekkora jó lenne azzal foglalkozni, mint Anita, mármint én főként a halottkeltést bírnám.



Barátnők sem hanyagoltak el ajándék terén. Először is Biga ajándéka nincs lefotózva, mert olyan finomra sikerült a süti meg a karácsonyi vaj is, hogy nem tartott sokáig, de az ízlelőbimbóim azóta is kábulatban fetrengenek. Szandrától egy bögrét kaptam "A legjobb barátnőmnek." felirattal így az Aoi-s bögrémtől el is lett kobozva a főteásbögre cím (és ezen még a tegnapi sokk sem változtat, mikor a Szandrától kapott bögrémben épp egy nagy pók heverészett). Umitól egy cunci gyertyát kaptam, amit ő csinált, olyan ügyi "fiam" van az epres csoki meg nagyon jól esett. *-* Hachi pedig az új varrónők gyöngye tőle egy kis neszesszert kaptam, most már azt húrcibálóm magammal mindenhova, az Aoi-s festmény, elvileg nem képezi szerves részét a karácsonyi ajándéknak, de még is csak akkor érzékenyült meg Hachi a nagy csillogószemeimtől és adta nekem. :D




Amiket én ajándékoztam, naná, hogy elfelejtettem lefotózni. Remélem mindenkinek tetszik a kapott ajándék, mert ha béna is lett, szeretet van benne bőven :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése