2012. január 24., kedd

Egy újabb gyertya

Hétvégén betöltöttem a 21-et. Hogy milyen fantasztikus érzés? Ugyan olyan mint a többi...igaz ha minden igaz most már minden országban legálisan ihatok alkoholt X3
A nagy igazság az, hogy mindig várok valami csodát a születésnapomon, afféle csettintésre születő megvilágosodást vagy egy manót az ajtóm előtt, aki közli, hogy húzzak a Roxfortba. Tudom-tudom, nagyon gyermeteg elképzelések vagy inkább vágyak, viszont titkon mindig bennem van, de eddig még nem jött se manó, se tündér, se a főgonosz. Meg aztán be is depresszióztam kicsit, pedig még nem igen kéne kapuzárási pánikomnak lenni, vagy még sem árt? XD
Szombaton jött össze a család és köszöntöttek fel és kaptam 2 tortát is *-* amiből mára már semmi nem maradt, túl finomra sikeredett mind a kettő. Kaptam egy nagy doboz mentolos csokit és pezsgőt. Másnap (a szülinapomon) arra keltem, hogy fáj a fejem, ki van száradva a torkom és minden egyes kisebb csörömpölést is apokalipszisnek élek meg, majd csak fél óra múlva jött a felismerés, hogy talán a pezsgő az oka, egy kicsit be voltam lassulva...
Anya készítette :3 Koponyaaa!! X3

Mamától kaptam :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése