2012. január 19., csütörtök

Rádöbbenések hava

Ahhoz képest, hogy mindennap elgondolkozom, hogy miket kellene blogra írnom, nem vagyok túl termékeny, pedig tényleg rengeteg mindent találtam már ki. Most viszont megtöröm a rövidke csendet egy kis önértékeléssel / kutatással, ugyanis elég sok mindenre döbbentem rá, amiket eddig is tudtam ugyan magamról, de talán nem tudatosult elégé:

1. Pesszimizmus: Erre a minap döbbentem rá igazán, mikor Hachi itt volt egy kicsit és örömmel nézek ki az ablakon és lelkesen mondta, hogy esik a hó. Melléballagva belőlem meg csak az jött ki: "Inkább csak lebeg pár szem fehér izé...". Mint valami besavanyodott nyanya...

2. Bezárkózottság: Néha ugyan nagyon élvezem, hogy magányosan elmerülhetek a gondolataimban és egyébként sem vagyok az a nagy társasági szellem még buli közepén sem, de attól még nem ártana egy kicsit szocializálódnom

3. Túlstresszelés: Ezen elég nehéz lesz változtatnom, hisz régóta ilyen vagyok, de talán kevesebbet sikerül összehoznom, főleg ha szemelőt tartom, hogy az egészségemre is jobb hatást gyakorolna, hisz már rég eljutottam a stressz miatti pánikrohamokig, hasfájásig, és mostanában az orrom vért ereget tőle. ( bocsánat ha gusztustalan voltam) Persze a stresszt nem lehet maradéktalanul elkerülni, pláne, hogy itt álok az igazi élet küszöbén. Ám én olyanokon képes vagyok sírásig stresszelni magam, minthogy  3 évvel ezelőtt egyik német órán nem tudtam normálisan olvasni ( na jó igazából amúgy sem tudok normálisan hangosan olvasni)

4 Szeretet= kaja? Rádöbbentem, hogy én a kövérek között egy nagyon klasszikus eset vagyok. Erre igazából a patkányaim döbbentettek rá, hisz szeretetem jeléül mindig agyontömöm őket jutalomfalattal ( na nem mintha annyira ellenkeznének XD) Én pedig ha magányos, szomorú vagyok vagy unatkozom eszem, mozogni viszont alig-alig...


Tudom, hogy ezek nagyon evidens dolgok és nem egy ilyen van még nálam, de azzal, hogy végre igazán tudatosult bennem, talán könnyebb lesz változtatnom rajtuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése