2012. január 8., vasárnap

Fondant gyár

Még mindig egy kis karácsonyi elmaradás.
Anya karácsony előtt egy héttel közölte, hogy borhabos tortát fog csinálni, ami bizony 18 éven felülieknek való, úgyhogy én süssek valami más milyen tortát is. Végül egy fincsi túrós fahéjas tölteték mellett döntöttem, valamit a kusza hállók során úgy alakult, hogy mazochistán bevállaltam még egy adag miffint is unokatesóm részére, aki mostanában pingvin lázban ég  és ezt is bele akartam építeni valahogy a dologba.
Anyával egy napot töltöttünk csak a torták és sütemények sütésével, de megérte, igaz most egy évig nem akarok fondant-ot látni.
Anya magyalleveles tortája

Rudolfos tortám


Végül a muffinokat csak simán bevontam habbal és az egyikre gyártottam egy színkódhibás fondant pingvint. Miért kék meg zöld a pingvin? Nos mert én jóhiszeműen, gondoltam, hogy majd az alapszínekből kikeverek minimum egy kis szürkét ha már a fekete halott ötletnek tűnt, ám mint kiderült a szürke kivitelezése sem lehetséges, legalábbis én elég érdekes színű valamit kaptam a végére. Viszont így is nagy volt az öröm unokatesóm részéről, meg részemről is, hogy valamit azért sikerül összehozni.
színkódhibás fondant pingvin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése