2012. január 27., péntek

Jövőkép

Úgy vélem mindenkinek van valami nagy terve / álma a jövőre nézve. Mindig is irigyeltem másokat emiatt, hisz én soha nem gondoltam bele igazán mit is akarok elérni, soha nem voltak kitűzött céljaim. Most viszont ahogy a cute boys with cats oldalt nézegettem rádöbbentem mit is akarok én a jövőben. Nem túl nagy valami ( bár a mostani életkörülményeket tekintve lehet még is az). Szeretnék egy kis lakást a városban ( esetleg a fővárosban) amit apránként a magamévá tehetek és egy macskát, amit agyonkényeztethetek. Valamint néha összejönni a barátokkal, kocsmázni egyet vagy csak a lakásomon elborozgatni egy kicsit.
Persze ez nem a hú de nagy egész életet eldöntő álom, de nekem ez a rádöbbenés vagy inkább elhatározás is nagy dolog és örülök, hogy végre lebeghet valami kis cél a lelki szemeim előtt. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése