2012. január 19., csütörtök

Magashegyi Underground - Ónos ablak

Beleszerettem ebbe a számba, valamiért az ilyen népies megnyilvánulok mindig is tetszettek, valamiért mélyebben hat rám.




Hej,az ózdi nagy híd alatt folyik a szerelempatak,
aki abból vizet iszik,babájától elbúcsúzik.
Kicsi leány,kicsi kócs,ha megszúrnak,ne sikolts,
mert azt anyád megtudja a likadat bëvarrja!

Ónos ablak,rézkarika
kedves babám nézz ki rajta!
Kinéznék én,de nem lehet;
bámulnám én az egeket!

Ónos ablak,rézkarika
kedves babám nézz ki rajta!
Kinéznék én,de nem lehet;
bámulnám én az egeket!

Tied lennék,ha lehetnék,ha az egek megengednék!
Megengednék azt az egek,azok a szép fellegesek.
Árok,árok de nagy árok,nem gondoltam,hogy így járok.
Belé estem benne vagyok,örökké titied vagyok!

Ónos ablak,rézkarika
kedves babám nézz ki rajta!
Kinéznék én,de nem lehet;
bámulnám én az egeket!

Ónos ablak,rézkarika
kedves babám nézz ki rajta!
Kinéznék én,de nem lehet;
bámulnám én az egeket!

Ónos ablak,rézkarika
kedves babám nézz ki rajta!
Kinéznék én,de nem lehet;
bámulnám én az egeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése