2012. április 10., kedd

Húsvéti maradék

Elment a nyuszi, sonkát, tojást, csokit és egy kis másnaposságot hagyva maga után. 2 hétig az ágyat nyomtam a múlthéten pedig lábadoztam, most is produkálok pár évszázados dohányosokat megszégyenítő köhögést, de már közérzetemben jobban vagyok és a húsvéti kis társaság jól esett. Locsolkodó szerencsére nem igen jött, bár egy pánik roham végigfutott tegnap a családon, mikor kopogtattak és sprintereket meghazudtoló módon rohantak a nőtagok szerte szét a lakásban:
  • Anya a konyhába rohant magára vágva az ajtót is.
  • Egyik néném füribe talált menedéket.
    Dóri unokatesóm a szobámba zárkózott be.
  • Másik néném a kanapéba süppedt.
  • Én pedig félve, résnyire nyitva az ajtót kukucskáltam ki.
Szerencsére csak néném barátja volt és nem akart senkit meglocsolni, így mindenki megnyugodott, bár elhervadni sajnos így sem fogok, hála apának aki reggel ásványvízzel keltett.
Egyéb gondolat: Tudom nem nagy dicsőség inni, nem is igazán szoktam. Mégis megállapítást nyert tegnap bennem, hogy a keblemre ölelném a világot fajta vagyok és be nem áll a szám se. El kellene érnem, hogy alkohol nélkül is ilyen állapotba kerüljek, mert úgy hiszem boldogabb és sikeresebb is tudnék úgy lenni, mint így nyuszi-muszi stílusban. De amúgy is, per pillanat épp köhögési rohammal küzdök mégis úgy érzem tele vagyok energiával, fel-le rohangálnék és szeretném így érezni magam mindig. Bár úgy érzem a koncentrálás a jó dolgokra tényleg segít, mostanában nem megyek bele a mély depresszióba (azért lekopogom...) pedig könnyedén találnék rá okot.
Szóval ez van, kellemes volt a húsvét, kezdek észhez térni az életemmel kapcsolatban és a betegségem is múlóban.

Amit a nyuszi hozott. Na nem mintha rám férne a csokievés, de azért örülök a nyusziknak, bár a pálcikás nyuszit nincs szívem kibontani se, úgyhogy azt hiszem  ő megúszta a kivégzést XD (ehhh igen kicsit elnyílt már a tulipán...)

Anyával kész cukrászok leszünk, ha így haladunk XD Nyuszitorta húsvétra :)




 Ezt pedig festettem, na nem magam találtam ki a nyuszit mert annyira azért nem értem rá, de megfestettem és cuki lett XD Lényeg utólagosan is Kellemes Húsvéti Ünnepeket :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése