2012. április 11., szerda

Hastánc újragondolva

Ha jól emlékszem még régebben Nightmare blogján olvastam először a gótikus hastáncról, akkor meg is néztem pár videót. Tetszett, de úgy hirtelenjében, nem igazán fogott meg, azt hiszem ez betudható az akkori nagyon elvakult jrock imádatnak, ami mostanra enyhült és elhagyta a fanp*csa szintet.

Azonban nem rég a youtube, mint kedves barátom felhozott nekem ajánlásba egy videót, ami már magával ragadott. Jobban belegondolva a hastánc, sőt a legtöbb tánc eddig is tetszett és foglalkoztatott. Habár az is igaz, hogy amit sok osztálytársam művelt, mint a versenytáncok nagy bajnokai, na azt viszont annyira soha nem tudtam értékelni. A hastánc vagy épp a rúdtánc ( ez utóbbi ugyan sokak szemében nem is tánc pláne nem elegáns) azonban mindig le tudott nyűgözni, ahogy kihangsúlyozzák a nőiességet, az erőt és a szépséget.

Mivel ezt a világot csak most kezdem felfedezni, nem fogok tanulmányt írni róla, valamit úgy vélem, hogy ITT nagyon szépen le van írva minden. Ugyan az oldalon, le van írva, hogy ennek a táncnak a lényege önmagunk és testünk megismerése, én úgy vélem van benne némi fekete özvegy szál is, ami nagyon imponál nekem. Bevallom nagyon nagy kedvet érzek most, hogy tanuljak egy kis hastáncot, de sajnos akármennyire is nem a nádszálak a legszebbek hastáncosnak, a testtömeg indexem így is nagyon túlteljesít. Szóval azt hiszem a hastánc tanulás még várat magára, de lett egy újabb okom, hogy küzdjek az előnyösebb megjelenésért. :D

Lett már kedvencem is Zoe Jakes személyében *-*


Ezt a videót meg amióta láttam minden nap megnézem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése