2012. április 27., péntek

Újra egy kis divat

Szerettem volna valami igazán érdekeset és izgalmasat írni, valami világmegváltót, de semmi ötletem..., így előveszek egy régebbi témát a ruhákat. Hachi nem olyan rég linkelt nekem egy pandamacis ruhát én viszont jobban szétnéztem az oldalon is, innen szeretnék pár dolgot megmutatni nektek. Tőlem eltérő módon, most nem lolita, dark vagy jrock ruhákat linkelgetek be, de szerintem itt is találhat mindenki valami számára érdekeset.
Mint a legtöbb lányt engem is érdekelt világ életemben a divat, na nem nagyon beható mélységekig, pláne nem addig, hogy én is "trendin" öltözzek, főleg azt nézve, hogy a hurkáim ebben igen csak megakadályoznak. Mióta azonban nézem  "A kifutót" nyitottabb lettem az ötletek iránt, bár sokszor amit a zsűri imád én kimondottan rondának találom, de ugye nem is én vagyok a nagy divatszakértő XD
A ModCloth oldalán sok minden tetszett, ám kevés olyan volt köztük amibe beleszerettem volna, pláne kevés volt olyan, amibe egy pillanat alatt belehabarodtam. A legtöbb olyan darab, ami még ha tetszik is, legszívesebben vagy az anyagán és színén vagy egyszerűen a szabásán változtatnék valamit. Viszont úgy vélem, hogy aki tud szabni, varrni meg egyáltalán szereti a divatot (na nem az elfajult fajtát), annak ez az  oldal nagyon jó ihlet forrást adhat. :)





 ---------


 ---------


2 megjegyzés:

  1. na én meg pont, hogy egy rakásba (nem csak ruha) de egyből belehabarodtam ezen az oldalon :D - és innen jön a bosszankodás, hogy mocsok kis magyarország, még ha lehetőséged is lenne vásárolni, nincs annyi pénzed...

    VálaszTörlés
  2. Nos igen ez az oldal ihletforrásnak van és nem a pénztárcánknak, amiből csak a molylepke röppen fel, ha kinyitjuk >.<

    VálaszTörlés