2012. április 18., szerda

Varjúból galamb (Quilling)

Talán egy-két éve, hogy találkoztam a quilling technikával, ezzel a technikával gyönyörű képeket és tárgyakat készíthetünk papírból, aki többet meg szeretni tudni róla annak ajánlom ezt az oldalt figyelmébe: www.filigran.hu
Megjegyzem nekem nincs olyan kis segéd pálcám, így a papírcsíkok végeit 2 körmöm között húztam végig így egy kicsit felperdült és könnyebb volt feltekerni. Valamit elvileg lehet kapni papírcsíkokat, de én A/4-es lapokat vágtam fel tapétavágóval hosszában, és mivel kezdő vagyok ezért 5 mm-es csíkokat szabdaltam ki.

Mikor megismerkedtem vele nagyon meg tetszett és gyors csináltam is egy magyar népmesék ihlette képet:




Majd ez a technika el is felejtődött benne, nem rég azonban újra kedvet kaptam hozzá, emlékeimben könnyed kis szórakozásként élt, így gondoltam egy-két órát büngyürgete. Nos az egy-két órából vagy 10 órás munkabefektetés lett és a tervezett varjú sziluettem inkább egy galambra emlékeztet, de a belefektetett munka miatti elfogultságom miatt így is nagyon tetszik :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése