2011. május 2., hétfő

Bleach

Megint elkapott  a Bleach mánia, köszönhető ez annak hogy egy hét alatt vagy 40 rész megnéztem, mert le voltam maradva XD Igen, igen tudom, elég szánalom, hogy ezzel ütöm el az időm, de hát valamilyen mértékben kocka vagyok nincs mit tenni.
Nagy keresgélésem közben ráakadtam egy afféle kérdőívre, amit most csak azért sem linkelek be, mert már fogalmam sincs hol találtam, de ennek alapján megosztom veletek a kedvenc openingjeim, endingjeim és ost-okat.
Kedvenc openingek:

és mert VIVID:

Kedvenc endingek:

Abszolút favorit:


ezt meg fogalmam sincs miért birom, de még énekelni is szoktam XD :

ezt mert imádom elvonatkoztatott szerepekben látni a szereplőket és a zene se rossz:

OST:


végül a mostani kedvenc OST-om ami lehet csengő hang leszk, bár megint csak én fogom érteni a poént de annyira imádom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése