2011. május 11., szerda

Fogyókúra

Igen tudom ez már a nem tudom hány ezredik kezdet. De rájöttem, hogy ez nem mehet így tovább egyrész mert csak tönkre teszem magam, más rész mert valljuk be diszkrimináció uralja ezt a világot és így nehezebb melót találni, hát ez van ugye.
A mostani elhatározás nem valami kósza felspanoltságból született, egyszerűen rájöttem, hogy így nem szeretem magam és talán soha nem is fogom igazán elfogadni magam, de egy biztos, hogy pár kiló után nőni fog az önbizalmam és remélhetőleg ki is tart még azon pár kiló után is.
Ami más az eddigiekhez képest, hogy képes vagyok magam rávenni, hogy mozogjak. Sajnos kicsi koromban nem voltak olyan barátaim akikkel például a játszótéren szaladgálhattam volna, így aztán elég visszahúzódó és bezárkózott életet éltem és még élek is azért. Szeretek egyedül lenni és filózni minden féléken, de most rájöttem, hogy az egész napos üldögélés baromira nem tesz jót, jó persze eddig is tudtam, de most fúrta bele az agyamba igazán magát. Igaz egyenlőre még csak a szoba bicikliig jutottam el, de nálam higgyétek el már ez is haladás.
Amit észrevettem, hogy a zene mekkora hatással van az akarat erőmre, most is kitartást biztosított és tudtam koncentrálni dolgokra nem csak az időt néztem hogy úristen mikor szállhatok már le, mondjuk az is igaz hogy 10 percet kevesebbet tekerem mint terveztem mert az egyik számnál annyira bepörögtem, hogy majdnem leszédültem az ülésről, persze asszem ez se épp a jó megoldás, de aztán egy jó öreg kis pilates gyakorlattal lenyugtattam magam, bár eltartott egy darabig.
Ugyan akkor azt is megláttam, hogy magamban is ideje rendet tenni, mert így csak visszasülyedek oda ahova mégegyszer nem akarom betenni a lábam.
Na ennyi asszem, megyek és letusolok XD

2 megjegyzés:

  1. Büszke vagyok rád, csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
  2. hajráááá Fuuuu. x3333 én most nem merek fogyózni, mert spinningen lehet leesnék a bicajról. de sztem jövőhéttől azért én is elkezdem ^^

    VálaszTörlés