2011. május 2., hétfő

Ha már...

Ma annyi mindent terveztem és annyi mindennek nekikezdtem, de semmi nem úgy sült el ahogy én a fejembe vettem, lévén kifogytam a lila festékből, a kék + piros párosításból pedig valami korántsem lilára emlékeztető "színt" sikerült kinyernem, valamint a kontúr üvegfestékeim is elpárologtak valamerre XD Lényeg ami lényeg, úgy döntöttem, legalább ide írok, mert egy hete már minden nap tervezgetem, de a lustaság nagy úr ugye bár, hisz nagyon más dolgom sincs nézve azt, hogy munka még mindig nuku.
Egyébként meg vagyok, sokszor tör rám az a fura érzés, egy olyan érzés ami nagyon összetett és szinte megmagyarázhatatlan, magában foglalja a nem ide tartozom, az üresség, a zavarodottság, a nyugalom és még sok sok más érzését így egyszerre az egész.
De most nem nagyon akarok filozofálni inkább csak rátok zúdítok sok fölös hülyeséget :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése