2011. augusztus 16., kedd

mozgalmas nap

Reggel mikor felkeltem úgy voltam vele, hogy végre kiélem magam és gépezek, hát nem így lett.
Először is lementem reggel a boltba ami nálam csodaszámba megy, hisz inkább éhen halok, de míg nem ébredek fel rendesen, nem igazán áll szándékomban egyáltalán utcára lépni. Majd elmentem mamához, ahol megtanulhattam csirkét bontani, hisz épp akkor vágta le az utolsó 3 tyúkját. Szegény mama már vagy 4 hónapja halogatja, mert nagyon megszerette a tyúkokat, de eljött az idejük. Szóval tapasztalatokkal tele tértem haza ahol épp hogy leülhettem hisz már is pattantam és tekertem Hachi mellett míg ő korival szeli az utat, aztán én még tettem egy kört és a falu körül és ahogy hazaértem apa máris pislogott, hogy megyek e be vele Szegedre, anyáért? természetesen kaptam az alkalmon, mert rég ültem már be kocsiba, pedig nagyon imádom mikor a leeresztett ablaknál "pofán vág" a szél, ilyenkor majdnem olyan vagyok mint azok a kutyák akik nyelv lógatva bámulnak ki az ablakon.
A lényeg, hogy a szokásoshoz képest enyhén szólva túlhajtottam magam, de ha jelentene is valamit azt hiszem, ez a súlycsökkenéshez nem fog hozzájárulni, mert anya veszélyes kaját csinál ma amit a limara pékség blogon talált és nem tudok vele betelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése