2011. augusztus 26., péntek

Uragiri wa Boku no Namae o Shitteiru

ő Luka (Zess) a titokzatos idegen...
Aki olyan elvetemült mint én és ugyan úgy nyílt titokban rajong a nyálas romantikus dolgokért annak csak ajánlani tudom egyszerűen awwwwww.
Tegnap kezdtem még csak el nézni és egyenlőre a 24 részből 12 részt tudtam le, de már annyit bőgtem rajta, hogy az szánalom, pedig semmi olyan nagyon kirívó nem történt még.
Viszont azt is meg kell vallanom, hogy már vagy 2 éve elkezdtem egy sztorit írni és néhol kísérteties hasonlóságokat vélek felfedezni benne, bár lehet csak túl sok a klisé a sztorimban? XD
Na de az animéről se ártana szólnom nem igaz? Aw nem is tudom hol, kezdjem a fanatizmus ugyanis mindig elveszi az eszem. (ezért vagyok képes levegő után kapkodva egy helyes ázsiai fiú után mutogatni a nyílt utcán is, enyhén beteg tudom...)
Nézünk talán a számomra jó pontnak számító dolgokat.
1. grafika (imádom, mélységesen bevallom ez a stílus az ami levesz a lábamról)
2. sok sok sok sok BISHI (betegnek és szánalmasnak érzem néha hogy vonzanak, de ez van a bishi az bishi és imádom)
3. a nyálas, romantikus, mély mondanivalók
4. itt van még az a halvány shounen-ai vonal, nem vágják a képünkbe nyíltan de érezhető, nem is tudom merjem e shounen-ainak nevezni, egy nagyvonalú hetero pártinak tuti már ez is undorkeltő, nekem valahogy csak a mélyebb érzelmeket fejezi ki.

Rossz pont? én eddig még nem találtam.

Sztori:
Főhősünk Yuki egy ártatlan, minden körülmények között kedves fiú, aki egy árvaházban éldegél, készülve az érettségi utáni önállón életre. Minden este mesét olvas a kicsiknek és örömmel fogadja barátját Kanatát akivel együtt nőtt fel és akit bátyjaként szeret. Persze azért nem ilyen egyszerű a sztori, ugyanis Yukinak különleges képességei vannak amik egyre jobban kibontakoznak, nem is szólva különös álmairól. Majd feltűnik a titokzatos, jóképű, eszméletlen szemszínű idegen is, aki Yuki megmentésére siet egy incidensben. Majd feltűnnek a démonok is és egyre több bishi a különégés képességeikkel. Szerintem ennyi legyen elég, mert nem akarok még véletlen se spoilerezni :3 Lényeg ami lényeg, hogy csak ajánlani tudom!

Viszont ez a vidi tele van spoilerrel, bár még én se értem ki mi XD, de a zene nagyon tetszik :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése