2010. november 7., vasárnap

2 nap egy kisvörössel XD

Hát először is péntek reggel bementem az én kis unokatesómért és egy 3 órás út után, már haza is értünk XD. Elmentünk pizzázni, bezabáltunk, aztán elmentünk mamámhoz, ahol segítettünk a kertbe. Mint látni lehet az egyik képen, Csöpi már egész jól kijön Dórival, holott eddig megharapta volna, valamiért nem szereti a gyerekeket...
Na mamánál jó sokat dolgoztunk meg hintáztunk, Dóri megtanult gereblyézni, meg leesni a hintáról... szerencsére semmi baja nem lett, csak nekem remegett még 10 perccel utána is a kezem úgy rám hozta a frászt...
Este társasoztunk, meg persze szinte egész nap kint voltak a patkányok és kötyögtetük őket.
Másnap rögtön a patkányokkal kezdődött a nap, de utána nem lettek kiengedve, mert szegénykéim lebetegedtek *szomi* De azért elvoltunk, festettünk, rajzoltunk, Dóri segédkezett a konyhában, anyámnak, míg én egy kicsit pihentem XD Aztán meg társasoztunk, de most anya meg apa is beszállt. Dóri nyert bár azt a kocka dobást... nos egy biztos nem csoda hogy szinte mindig csak 6ost dobott... Aztán 3 kor elindultunk vissza. Hát így összefoglalva, jó volt, csak elég fárasztó és néha már nagyon idegesítő volt. Szal eldöntöttem, hogy egy gyerek nem az én idegeimhez való... XD De azért szeressem az én kis vörös démonom :3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése