2010. november 18., csütörtök

Úgy érzem legbelül feladtam, nem értem és nem érdekel ez az egész egyetem, tudom hálásnak kéne lennem, hogy bekerültem és törnöm magam, hogy a legjobb legyek. De egyszerűen nem megy, belefáradtam, hogy tanulok még is 1-2 vagy 0 pontos dogákat írok és, hogy bent ülök és próbálom felfogni mit akar nekem mondani a tanár de semmi, még csak egy halvány agyi kapacitást se tudok kicsikarni magamból és amúgy is utálom ezt az egészet, jó szeretem az infot úgy ahogy, de valahogy soha nem ezzel akartam foglalkozni én nem szeretem annyira, mint a körülöttem lévők, hogy nyálcsorgatva szabadidőmet különböző programok írásával töltsem, UTÁLOM ezt az egészet. Persze most kérdezhetitek, hogy akkor mi a francot keresel infon te hülye liba? Hát nem tudom, de ami a rosszabb, hogy nem tudom mihez kezdjek magammal, nekem soha nem voltak kitűzött céljaim, hogy balerina vagy tűzoltó vagy tengerbiológus leszek... Nem tudom mit kezdjek az életem. Szeretnék zenélni, szeretnék a művészettel foglalkozni, csak épp egy baj van, hogy nincs tehetségem és így tuti meg se tudok élni belőle.
El vagyok keseredve és utálom hogy nem vagyok olyan határozott, hogy irányítsam az életem, utálom ezt a szakot utálom utálom utálom !!!!
A legrosszabb, hogy nem tudom anyáékkal, hogy osszam ezt meg, hisz még is csak értem dolgoznak értem szenvednek és enyhén szólva nagy árulás lenne, ha most abba hagynám, bár nem arról van szó hogy végleg el akarom hagyni az egyetemet csak valami mást akarok kezdeni az egész életemmel, de persze itt jön be hogy azzal a ... pontszámaimmal is mi a szart tudnék kezdeni.....
UTÁLOM

2 megjegyzés:

  1. Még mindig azt mondom, hogy a fotózáshoz IS értesz. Az is művészet és hiába mondod, hogy de neem, nem értesz hozzá, szépeket tudsz csinálni. Ennyi, nem vitatkozom :)

    VálaszTörlés