2010. november 22., hétfő

Meglepődve tapasztalom, hogy egyre több olyan emberre találok rá, akiknek ugyan olyan gondolatok motoszkálnak az elméjükben mint nekem. Sokáig tartottam magam másnak, néha már-már megijedtem, hogy kezdek bekattanni, talán így is van, de akkor nem vagyok egyedül. A minap találtam rá egy blogra, ami igazán magával ragadott, legtöbbször csak átfutom a blogokon a képeket aztán csókolom, de ezt egyszerűen muszáj volt elolvasnom. Annyira magával ragadott, mintha csak az én gondolataimat írta volna le, meglepődtem és elgondolkoztam. Elgondolkoztam az érzéseimen és, hogy ki is vagyok valójában, még nem igazán jöttem rá, de már pár napja ezen rágom magam és szerintem fogom is még egy darabig. Úgy érzem rengeteg személyiség lakik benne, és ezek közül csak alig egy-kettőt mutatok meg a világnak, de szeretném mindet megismerni, még a legsötétebb legundorítóbb énemet is látni és érezni akarom. Tudni akarom ki vagyok tudni akarok mire vagyok jó.


"Ha hagyom, hogy továbbra is csak sodródjak, sosem fogok elérni semmit sem!"
by Nana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése