2011. szeptember 6., kedd

2 nap! Komoly 2 napja taposom ismét az egyetemista élete kerekét, de már ott tartok, hogy kb állva eltudnék aludni, mert úgy érzem mintha már 1 hónapja nem aludtam volna. De nem most se fogok mert már is tanulhatok, tudom tudom erről szól de akkor is FUCK. Csak remélem, hogy minél hamarabb túllendülök a holtponton és akkor megint egy egyetemista zombi leszek, akinek a végén semmi fantáziája csak a kocka gondolatok -.-"
Előjelei már vannak:
Én: öm most hogy jön ide Grenma?
Umi: eszembe jutott a bérletről, meg a gittyóról.
nem mindegy hogy mivel hoztam fel?
Én:nem mindegy mert most bekockították a fejem és látnom kell az összefüggéseket
Umi: gitár = grenma
bérlet = utazási lehetőség
gitár + bérlet = eljutunk a grenma koncira

Ettől egyes tanáraim már elélveznének szerintem XD Ami a szomorú hogy így olyan világos lett nekem mint a nap.

De a kérdés még mindig áll: "Mit keresek én itt???????"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése