2011. szeptember 12., hétfő

Zombi II.


Én: vagy csak néz a képeket mint én :3
Umi: Jól van, mondd azt hogy feleslegesen írok :D
Én: a tiéd elolvasom, de pl. egy finn csajnál csak a képeket szoktam nézni általában.

De a magyar blogereket szorgalmasan olvasom, mint ahogy most is kedvet kaptam Nightmare blogjához.

Én: tessék kell nekem más blogját olvasni, tök depi lettem
Umi: na miért?
Én: Mert tök jó neki, hogy azt tanulja amit szeret.


Rosszul esik, hogy én viszont nem, mert gyűlölöm és ki nem állhatom ezt a hülye helyet és igen is nagyon szíven ütött, hogy nem vettek fel rajzra, még ha próbáltam is magammal elhitetni, hogy akkora nagy lelki megrázkódtatást nem jelentett. De igen is jelentett, önbizalom hiányomat tovább növelte, és hiába vagyok azon, hogy idén is megpróbálkozom, egyszerűen még a reménye is halványnak látszik.
Persze tudom addig örüljek, amíg tanulhatok és nem kell dolgoznom. Csak , hzogy azt is kellene, de ugye suli mellett mert bármennyire is gyűlölöm ezt a helyet és bármennyire is úgy érzem, hogy mindent kiöl belőlem, bizonyos okok miatt nem hagyhatom itt a francba, sőt ha jót akarok magamnak, akkor szorgalmas zombiként ezt az évet teljesítem valahogy....

Gabi: és most akkor mit csinálsz?
Én: behódolt zombi leszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése