2011. szeptember 8., csütörtök

4. nap /az égitestek megteremtése/

Milyen bibliai vagyok, mi?
4. nap az újbóli egyetemi életbe 2. és 3. napon már bőgtem este és összeroppantam a nyomás alatt....
Most egy kicsit jól vagyok, kicsit alternatívan, azt hiszem MÁR belefáradtam az idegességbe, vagy csak a bőgéstől ült békés homály az agyamra, remélhetőleg a mai 4 órás programozáson is kitart az állapot. Nem sokszor van, sőt hamar megfordulhat bennem az irány, de szeretem ezt a szarok bele mindenbe állapotot, csak fognék egy szál cigit és elszívnám (itt jegyezném meg, hogy mind ezt úgy, hogy életembe nem szívtam még cigit XD)



2 megjegyzés:

  1. Tudod, a ciginek stresszoldó hatása van. :\ anya emiatt szívja. ha nem lenne, totál idegbeteg lenne.

    VálaszTörlés
  2. Akkor lehet nekem is rá kéne állnom... De én inkább tablettázom muhaha

    VálaszTörlés